Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, July 27, 2009

weekend...week...

::Salam::
hi..weekend yg dirasakab sgt leteh..
knp erk??

hurm walhal mn sebuk sgt pon..
sekadar buat hantaran yg tak menjadi2..heheh
biasela..tgn bkn tgn kreatif, mcm tu la
sabtu pg smpt la g kedai jap..
sb nak msk ngah hari,
paln nak buat kue lapis, tp terbuat kek,
hehe..kali ni manjdi2 sesgt kek sy..terujanyer

tgok ler gmbarnyer

mlmnyer pulak..takde mende nak buat,
MrF ajak g funfair..
ge je la..euro faunfair..
ala2 genting gitu..
meriah giler.
kami nek 2 jer..
satu yg pusing2 tu...ala2 eye on malaysia,
tp ni eye on Pahang..heheh


telah memberanikan diri nek menda alah ni
top gun..
gmbr bawah ni..turun tu ketar lutut2
wakaka..sm jer n MrF..hahaha

see..bandar kuantan??
tak nmpk sgt..sb tak bwk camera pon,
guna henpon yo

11 comments:

miss hirose said...

naniey sedapnye kek tu..
pandai la naniey wat..
nti post la resepi tu..
menarik btul la kek tu..

beshnye g funfair tu..
mcm kat genting je ek..

asna cute said...

HUooo tingggi yeaaaa~~~
tak gayat ker?? mesti besar giler kan huhuhu =((

Kalau asna naik mesti nervous betul!~ ehehehe =))

Naniey said...

heheh..nak resipi erk..ok..nanti nani bg..

haa cam genting

Naniey said...

hehehe..akk bkn stkt neves.heheh...seme ade..

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

weekend ari tu pun makan kek tapi ibu saya yang buat... lame dah tak pi funfairrr heheh

ainiayu said...

sedapnyer kek...bak skit....
beraninyer nani naik menatang alah tu...klu akak,org byr soh naik pn akak tk nk...serik..dh kena kt tambun,perak...ngeri....

Naniey said...

hehehe..ye ke kak...tambun pe yg best lg???

to sis iqa - ngeh..ngeh..akk bila lak nak wat kek tuk nani??hahaha..

~ceRRy beRRy~ said...

akak....
nk resipi kek tuh..
plzz...plzz....hehe..

miss_eliana said...

naniey..
sile buat tutorial kek itu segera! hehe..
sedapnye nmpak... teros membuatkn daku terasa lapar..huhu

ije said...

lawanya potong kek!~

Naniey said...

to ifa..akk da bagi resipi tu..

to eliana - ar jgn lupe buat plak

to ije - cantik ker? ade kecik de bsr