Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, July 8, 2009

Kastam oooo kastam

::Salam::

fuhh...lega seh..
hr ni aku dgn smgt dtg keje..
kire cam nak rajin ckit ar kan..hahah..
skali org Kastam dtg la plak..

mule2 ok...tenang je...
tp wahhh..de mslh lak..takpe2..
janji dah lepas tanggugjwb aku..
haish...pasni bos lak kn..
aku taknak msuk campur..
wakakaka...ngeh..ngeh..
dulu dtg takde la byk soal..waduh2..
ssh ngak keje jg akaun ni...uuuu

6 comments:

d i D a_LittLeBaby said...

apesal lak ni sis..

Naniey said...

huhu..biasela kastam dtg cek..akk rase skali stahun kot..tp tak pasti..
ala pasal service tax

d i D a_LittLeBaby said...

owhh psal service taxx..hihh

Naniey said...

hehehe..yup..wat gempak jer kan..hahaha

meo188 said...

hepi kerja2... :p

lady milk said...

ingat naniey ada brg2 dari kastam..huhu