Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, July 7, 2009

Tc -Lepaking

::Salam::
Smlm de la g beli brg tuk wedding..
then lepas tu kiteorg g lepaking kat Teluk Cempedak
bg sesape tak nah smp cni, cni mmg best lepak lg2 mlm..
tp ramai org la..
lau mlm minggu lg ramai..dtg tuk reles tension ok la..
tingat ms mule2 bercinte dulu..hahah.
selalu dtg cni lepak ptg2..lau stress ke..slalu la g lpk
kat pantai..TC ke, Cerating ke..

selalu mlm ramai la couple2..
kat tepi2 ni..tp nak amik gambo tak nmpk plok..lyn je lah

kiteorg tak suke lepak kat pasir tu..
sb slalu ramai org duk ats pasir yo..
tp kiteorg lau mlm tak la g..
lg pon pi sat yo..pehtu balik..


10 comments:

d i D a_LittLeBaby said...

hii..cantiknya akak dida nie..

Naniey said...

ha cantik????tang mn la tu

~ceRRy beRRy~ said...

wahh..
dh lama x tgk latest pic akak..
cun.cun.cun.

hihihi..
g ngedate ek..
ehem2...

joegrimjow said...

kat sana bnyak yg kapel buat sxnonoh
huhu
layan tengok

meo188 said...

so sweet... :D

Framestone said...

bestnye die.. bro last dtg TC tahun 2003 kot...peh lame tue huhuhu

out of topic--> he...23x ramai sgt orang cam nie la yg kite takutkan huhuhu.... entah berjaya ke x Najib nk wat 1 Malaysia tue kan...

asna cute said...

wahh syok yeaa...
tapi asna takut la sis lepak pantai mlm2 gitu.. seram..
@kata lain..asna nie rabun ayam
hahah a=p

arora said...

dah lame x gi TC...huhuhu...
rindunyer Kuantan.....

riBEna said...

ske TC jgk!
=)cat

IxoR@ said...

Rindu TC...

Waktu cintan cintun dulu selalu lepaking di TC...