Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Thursday, July 30, 2009

tak tau

::Salam::

MyEm0.Com

hi kamu..kamu..dan kamu..
tajuk pon ntah pape je..sb mmg tak tau nak tulis ape..
haish..

smlm dgn smgt nyer mau jumpa mr tunang, mau heppy2
sb sblm ni gado2 manje gitu kan..
tp bile col mak..alahai..de lak mende tak best
"mak ckp takyahla sanding2 membazir je"

oh no..sgt down..
kah..kah..dulu aku beria taknak sanding..
tp bile dah nak mak lak tak bg..
sgt2 kecewa okeh..sedey giler..
blurr kejap..
MyEm0.Comtakpela..de gak btulnyer mende tu..
membzir..lg pon dulu aku yg takmo..uhuk..tp sedey jugakla kan..
tp aku ni seorg yg tak byk membantah..
aku jwb je la balik n mak aku..
"mana2 la"(ayt org kecewa)
kah..kah..kah..

MyEm0.Com

harusla mendengar ckp kan..
ape yg penting 'kerjasama'

mest die sb nape mak tak bg kan..
jadilah anak yg soleh..Eceh


11 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

akak x jd nk bsanding la ek??
ciannya kat akak..
dh penat2 wat itu ini..
hmm..xpela..dgr ckp org tua tuh de manyak hikmahnya kan..
mana tau, x bsanding pn akak ngan hubby akak berseri-seri ms hari kawen tuh... :)

asna cute said...

Alorrrrrr
mak sis xbg sanding ker?? hmmmmm =/

jadi ank yg solehah ~~~
tapi bukan sis dah book ker?
kan dah byr deposit..
tak rugi ker?~

Naniey said...

to ifa - huhuhu..ye lor..harus sbr nih...

to asna - mmg da book tp tak byr deposit ag..sb member kpd kakak sis...
sis pon tak jmp lg owner butik tu..

ainiayu said...

tk pe...sanding tk semestinya di pelamin....kt bilik pn leh sanding...leh posing sakan masa tu...hehehe...
naniii....akak minta maap sbb blm pos tuala...hubby outstation & org yg biasa akk soh pos pn cutiiii....huhuhu...sori yee...

Naniey said...

to kak aini..heheh..yup..takpelah...nani ok je..cn keciwe cikit je..takpe kak..nanti dah pos akk bg tau je la..nani bankin duit..k

atiQah adNan said...

tula dulu akak pun tak nak bersanding juga heheh...
tapi setahu akak bersanding ini sebagai upacara memperkenalkan menantu baru kan.. elakkan fitnah juga...:D

Naniey said...

yup...akcely depend gak kak..de setengah org sanding...tp de tak..

tp da lau mk dah ckp mcm tu..nani pon ngikut jelah...kang ckp ank drhaka plak..heheh..biar je lah...buat yg wajib jerla..

ije said...

xpe. hias katil cantik2. sanding kat katil. =)

meo188 said...

apa yg penting?

kerjasama!!!

Faarihin said...

tak yah brsanding pun ok.. tapi sediakan aje tmpt konon2 cam brsanding.. tujuannya hanya untuk amik gambo je..

Framestone said...

wat je sume... biar sume merasa... nnt khwin nie.. kite je yg rase loteh... yg happy tengok org len je.. yg kecewa org yg xdpt kite je he..23x

out of topic--> entry 18SG eh mne de la..entry kesihatan gitew huhuhu... xbaik tuduh2... perempuan pun ade buat jugak.. tp xleh kerap sgt n ade time2nye...