Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, July 13, 2009

Kek kukus coklat

Smlm nyer plak aku de la wat kek..
request dr MrF..kali pertama aku buat k..
kek kukus coklat....Pic kat ats tu kek tu la..
takdela lw sgt..
aku dah modified resipi,aku isi coklat chip kat dlm..
sgt sodap..nyum..nyum..wlpon tk nmpk cantek..heheh
sgt bersyukur sb first time buat terus jd..rase mcm kek coklat lembab.
gamble jer buat, dgn tak guna mixer..just my hand only..
jd jugak akhirnya..heheh..cume
tak puas ht dgn toping coklat yg aku buat..
knp tk sdp..bg aku la..tp Mrf ckp ok jer..hurm..
tp bg aku tak sedp...hhuuhu

lepas msk kek seme,
MrF ajak kuar..
igt kuar jenjalan jer...
rupenyer kami g shopping brg2 hantaran..
n boleh dikatakan seme brg dah kami beli..nak tau citer klik kat cni
wedding



**bg sape nak cube g je cr resipi kat myresipi


11 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

akak...
wajah x cntik xpe..
asalkan isinye sedapppp..
de lagi x..??
meh pos sni sket~!!
hehe...

ain said...

owh! faberet i cokelat cake..
t bole wat kan erk! anta umh :P

qaseh qist said...

bak mehh sket...
hehehe

asna cute said...

yummy yumyy~

Naniey said...

to ifa - yer betul2..

Naniey said...

to ain - eh smla kite feveret..heheheanta umah..ain la dtg umah nani..hehehe

Naniey said...

to qaseh - ngeh.ngeh..bg ko???heheh dtg umah aku dulu

Naniey said...

to asna - nyum..nyum

Framestone said...

erm delivery sikit kat bro leh huhuhu

out of topic--> mmg berat pun topik kali ini... xsuka sembang isu2 yg berat2 kat blog.. cuma kekadang cam perlu je atas sebab amanat untuk mereka yang seagama dan juga rakan2 bro yg bro sayangi...

mmg ada yang nk berdara je.. kekadang bro xsuke mereka menjadikan dara sebagai isu..

ada pihak yang berpegang pada perinsip lelaki baik hanya untuk wanita yang baik... xsemestinya mereka yang tidak berdara itu jahat...

selalunya lelaki yang tidak memandang pada dara adalah dari kalangan yang pernah dikecewakan oleh wanita... dan mereka hanya berserah kepadaNya atas ketentuan jodoh dan kebahagian yang diberikan

neezareef said...

kek tu npk berat..maybe dah bubuh coklat cips kot kt dlm dier

tp blasah je la janji rasa kaw

Naniey said...

hehehe..tul tu kak...