Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Friday, July 24, 2009

Jumaat suda


::Salam::

sekejap je rasenyer dah smp hr jumaat
pejam celik..pejam celik dah nak abes seminggu
cepat jak rase ms berlalu ..

hurm..dup..dap..dup..dap
bunyi jntung aku lah....
hi lg 2 bln..haish..lupakan kjp..

smlm lepas dah siap paper bag...half jer
smbung lak wat hntaran..
dah start wat ker??

baru cuba2...berpeluh2 buat..
tp mcm biase la..aku ni jenis yg mmg ssh nak puas hati..
cube 2,3 design la..mms kat MrF,.
dia ckp cantek..tp aku?
still tak puas hati..

balik keje kang cube lg..
wat lain plak..heheh
aku ni bkn lah cerewet sgt,
tp nak yg terbaik ..

nanti buat yg hantarn MrF dululah..
2-2 pihak aku yg buat hntran..
so tak heran lah lau tak berape nak cntek..
ahak..



6 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

wahhh...
sape kata x cntik..
mst cantik punyela..
nak2 tuan yg nk kawen tu yg buat..
mst berseri-seri hantaran tuh...

asna cute said...

Chaiyok! ChaiyOk! ChaiYok!
asna puye nati along asna yg tolong buat kan hantaran.. hehe

=)) Nti sis letak la hint2 sikit hantaran sis tue kat blog aku dan kamu tue ek~ hehe =))

Naniey said...

hahahah...muaxx..syg ifa...

Naniey said...

hehehe..akk dh ltk..yg tu br percubaan..hehehe

miss hirose said...

wow!
pandainye naniey wat gubahan kn..
bertuahnye MrF dpt wife cmni..hehe

Naniey said...

amboi sue..heheh..mn de pandai..tp try n error..heheh