Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Friday, July 10, 2009

hoyeh..sudah konpom ma

::Salam::

hoyeh...hoyeh..
my mum col smlm..n tarikh sudah dittpkan..
ngeh..ngeh..
mak ckp..kite berserah la kat yg ats tu supaya berjalan lancar..
punyer xcited dia, siap dah g ty da lauk pauk seme..
Alhamdulillah..semoga dipermudahkan..Aminnn

Nak tau lag pasal aku punyer wedding?? klik jer kat bawah k
Link

huhuhu...smlm jugak pegi servey brg tuk goody bag.
hehe..jmp smthing yg comel..
tp ngah kira budjet,,lau takde aral..
amik je yg tu..heheh..
suke..suke..wink..wink..

time kasih tuk kengkwn yg bg idea tu erk..



10 comments:

• roOZu • said...

tahniah ya!

nanti rakan blogger akan di undang ke?

hehehehehe..

asna cute said...

Yipee!!! yipee!!!
huisss asna dah terbau2 dah nie nasi minyak n lauk sis naniey nie tau~

Naniey said...

hehehe..isnyaAllah..kn di jemput.

Ye ke asna..lauk pe yg bau..hehehe

miss hirose said...

naniey..
beshnye kamu da nk kawen..

msti da prepare mcm2 kn..

miss hirose said...

jgn lupe jmput su skali..isk3

Eyda Chan said...

nice.. congrats ya!!

qaseh qist said...

naniey..
jangan lupe jemput aku eh..
aku kasi ko lambat sket alamat..
sbb aku nk pindah kg baru pasnih.. hehehehe

meo188 said...

nak goody bag.... huhuhuhu :p

meo188 said...

nak goody bag.... huhuhuhu :p

~ceRRy beRRy~ said...

wahhh..
tahniah akak..
jgn lupe jmput tau tau...