Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, July 8, 2009

Jgn tipu hati anda



Wah..tajuk mmg tak ble blah ar..
takleh time sile kuar ye..
tiada paksaan,anda bebas memilih..

ent3 kali ni takde kaitan n saudara,saudara dan saudara..eh asal saudara je..
oh termasuk saudari jugak..kasi lemah lembut ckit..hak..tuih
ye..tajuk berkisar pad hati..mcm tak sesuai je berkisar..ok tukar..
tajuk pasal hati anda..
pernah tak tipu hati anda sendri??tak penah??tipu la tuuuu..
hahah..tau2 je kan..men serkap jarang je..
tp biasela tukan..hati kite..kite taula kan..
tp de gak kdg2 hati sendri pon tak sure bkn..
tp kite kn yakin la..pada dr sndri..
jgn ikut ht..
bak kt pepatah..ikut ht mati ikut rase merase.
tul ke...

hurm...jadi anda..anda..anda..diluar sn tu..
lau suke..ckp suke..lau benci bilang benci..
tp tak bek benci2 org ni..
jgn terlalu cpt menghukum (cam dialog drama je)


*motif:-P sgt tak bermotif tp tuk suke suki..tp de makne kan..kan..kan

9 comments:

miss_eliana said...

benci bilang benci?
mcm lirik lagu plak..ekeke..

pernah kot..
bile libat bab2 ati ni..
ponin! huhu.. ;)

d i D a_LittLeBaby said...

hahhahah..sis lau tak pernah tipu hati sendir tu bohong la..setiap manusis mesti pernha bohng diri sendiri...lau nak bohong kat kawan pun boleh ni kan bohong kat diri sendiri kan..hihihihihi..

besa la tu..benda paling besa dalam hidup..

suka kate tak suke..

kawan jeee....tak tipu..padahal hai punya main sakit when nampak dia ngan pompoan lain..hahhahaha...

aku tak suka la ngan dia..menci seribu kali juta..hahha...apdahal hati suka giler kat diaaa...

hahahhha

ade2 je taw...

asna cute said...

ehem ehem.. mcm ada terkena batang hidung asna jer nie..
haaaaaaa =0 ada maksud tersirat ekkkk
kan kan kan kan kih kih kih

xpe yg pasal n3 asna tuttttt
adalah rekaan semata2 jer kih kih
kan dah bgtau xde kena mgenan ngan sesapa hehe

Naniey said...

to eliana - ahak..yo lah lirik lagu

to dida - yup..itula pasal

to asna - eh dek jgn slh phm dong..sis pon sesaje je entr nih..ahahah..takde idea..sbnrnyer akk lebih dr cite tuk diri sendiri..bkn tuk org len ..heheheh..

the point is...suke suki..hahahah

d 4 dahlia said...

sbnrnya apa yg cb cik nanniey perkatakan pd n3 dia kali ini..seploh kali ulang bc xpaham2..mmg sah lembab dahlia nih..

Naniey said...

hahahahaha...dahlia tak phm...takpe abaikan....hehehehe...

tak masuk exam la dahlia...tak phm takpe

qaseh qist said...

huk huk huk..
en3 yg menarik..
xsemua manusia mampu jujur dengan diri sendiri..
aku terpaksa tipu diri sendiri tuk kebahagiaan org laen..
camne tuh??

meo188 said...

apakah?

~ceRRy beRRy~ said...

hehe..
btul3..
klu suke kata suka..
klu x suke kata bole blahhh..
hahahaha..
kasar glerrrr...