Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Friday, July 10, 2009

Sticky Mode

"sticky mode plz scroll down 4 new entry"

perhatian
::Salam::
kepada pembaca2 blog ini sila ambil perhatian..
sy memerlukan almt2 rumah korang..
bg sesiapa yg rase nak dtg kenduri sy lah kan...sile bg alamt anda yer..
hantar almt kat komen entr3 ni pon boleh..blog aku&kamu pon boleh n email pooh_ct85@yahoo.com.my..nak keterangan lebih lanjut ym sy..almat email yg sm


13 comments:

ladymiaka86 said...

hi..salam ziarah..
dah nak kawen eyh..tahniah..
wat kenduri katne??
kalau dekat bleh la dtg..nak jugak kenal2 ngan kamu...

-harlequin_ayu- said...

kad kawen siap dah erk??

awk kawen nnti kat mne???


hehehe..

Naniey said...

kawen kat jerantut pahang..kat kg sy..hehehe

qaseh qist said...

naniey...
sket malam aku kasi eh.. hehehehe

d 4 dahlia said...

astagaaaaaaaaa!!!
loh! sumpah ingt cik nanniey dh kawen..hadushh..baru nk kawen ropenya!tahniah2..smoga berbahagia smpai sorgaaaaaaaaaa....yeah!

CikYana(",) said...

naniey
yana mau pegi gk
nnt yana send address
:)

miss_eliana said...

naniey..
tarikh kenduri bile ea?
takot ms 2 i xcuti..
ingat nak pegi.. huhu~

Naniey said...

to miss elliana - InsyaAllah tarikh tu mesti seme org cuti..hehehe..tunggu k..pape pun bgla almt tu ek..

arora said...

nak pegi jugak!!!! boleh x cik naniey??huhuhuhu...

Naniey said...

boleh arora...nanti send adress k

NaDiaHaNuM~ said...

beshnye kawen..
hihihi..
congratss.. :D
jauh gak tuh pahang..
insyaAllah klu tade pape leh la dtg.. :)

Naniey said...

to nadiah ...leh la bg alamat

Cik aiNa said...

wahh..nak kena bg jugak nie..hehe..amek berkat katekan..