Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, July 28, 2009

Lagi sejam

::Salam::

haiyooo...lg sejam mau balik..
lmbt jer rase ms ni gerak..mmg tak sbr nak balik,knp??
takde pape pon kat umah tuh..tp erm..sgt seronok bile balik..
hehehe

huhuh..dtg keje mls..
tp time balik..laju jer...hurm..pe nak jadi la..


4 comments:

Framestone said...

ok bro gerak balik dulu ek

asna cute said...

Balik balik sudah abis waktu keje dah hehehe =))

LuVidA^^ said...

oo..balik 530 ek..hehee..

meo188 said...

dah balik?