Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, July 1, 2009

bermulanye 1 perjalanan

::salam::

gile tajuk tak leh blah ar..
aish..tp takpe..aku punyer blog n aku punyer pasal
smlm kuar mkn jer..tp lam kpl ni de smthing yg nak bl..tp tak tau pe..

oh yer mangkuk smlm sudah diganti dgn aquarium yg br..
beli plastik punyer..lg selamat..
dan ikan2 sudah de rumah br..yg lebih cantik dan selamat..
agaknye mereka sgt bahagia..
ms g beli rumah ikan itu,.ternmpk akn 2 ekor makhluk yg sgt comel
iaitu kekura..anda tau itu kekura??
tp tak beli tkt Mrf marah..
len kali mayb akn beli sb tersangat comel..
di rumah sewa seperti berada di zoo,,
ade ikan,hamster(ops dh bg kat ank sedara), rabbit,semut,cicak, dll.
begitu byk bukan,,,teringin nak bela kucing..
tp Mrf tak bg.knp??sb takde yg nak menjga..sgt sedih..
tp takpe..akn mengambil peluang utk memujuk..

semlm juge telah pergi menshopping brg rumah..
takdela beli sofa,gobok bagai,,
cuma yg kecil2..persiapan tuk hr yg mendatang,,
niat utama mau beli span tuk bunga..
tp dgn span2 terbang ke angkasa..sb lupe..
hanya beli brg yg perlu shj..sgt sedih dan hampa..'
span bunga utk bunga yg dibeli oleh MrF.
(bunga ehsan dr en goggle)

semlm juga telah mngusha brg2 hantaran..
oh..sudah ade idea..
mari kite sm2 berfikir yer..
membuat hantaran yg simple dan cantek.
serta menjimatkan kos..oh sgt kedekut..
bukan kedekut tp simpan duit tuk hr tua (sgt tak percy dgn ayat ini)
bukanla..smpn duit tuk honeymoon..

6 comments:

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

waaa.. nak honeymOon ke mane tu dear.. heheh~

~ceRRy beRRy~ said...

wahhh..
akak dpt bunga dr mrF ek..
bestnyeeeee....

ehem2...
simpan duit utk honeymoon yek..
mst dh plan nk ke mana..
hehehe..

ije said...

misi hantaran dah bermula! =)

Framestone said...

ops suke ek die...nk dpt bunga gak..tp laki nk wat pe dgn bunga ek??

out of topic--> ym xpe.. klu kite xsuke kite leh block id die..tp if kne dalam tepon tue yg parahnye... xkan sebab die kite nk tukar tepon kan...

ops silap miscol balik tue..wow maybe die mengharapkan sesuatu dari nani kot...selamat miscol klu kol..parah gak tue kan...

asna cute said...

Hoyeh hoyehh!!
meh meh tepek kat snie kongsi ilmu kita wat hantaran ek hehehe

qaseh qist said...

wee... sabo we..
namo marah2 oke..
be cool.. hehe
xpela nani.. biarla derang..
t dah terkena baru la nak menadah sudey..
pekakkan telinga , buta kan mata pada kepalsuan n tenang kan ati tuk kebenaran oke.. hahaha
(ape aku mencarot nih??)