Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, July 15, 2009

kenapakah aku??

::Salam::

**entry ini ent3 emo...
maafla ent3 ni hnya mengikut perasaan sendri..tidak de kn mgena n sesiapa,
emosi sgt tidak stabil ketika ini,
stress,kecewa dan yg pling penting skali sedeh..
sgt2 mau menangis, tidak cukup smlm menangis..
mau smbung lg hr ni..

hanya mengikut kt hati,
hanya mengikut kt perasaan,
sgt2 kecewa dgn ape yg berlaku,
yg diharapkan tdk menjadi,
tp yg len pulak yg berlaku..

tak tau mau luah pada siapa..
hanya mengadap pd yg esa,itu yg termampu..
,
retak menanti belah ..

untuk beberapa ketika dan saatnya..
aku menjadi seorang yg khilaf..
seorang yg gagal..gagal utk mengawal emosi

'Ya Allah aku bermohon padamu, kau permudahkanlan
urusan kami, Engkau la tuhan yg maha pengasih,
lagi maha penyayang' Amin.

10 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

akak..
nape nih..??
akak rehatla byk2..
ssh nk pk dgn tenang klu badan tgh penat...
sabar yek...

jaga diri akak...

Naniey said...

to ifa - thanks dek..

LuVidA^^ said...

la..sis naniey.
nape nanes2 ni....
em...sabar k..namo ikot ati sgt.
:D chilll~~

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

semua manusia wat silap..
masih ade maaf mesti k...
jangan rase sedih tau...

ainiayu said...

nape ni dik....sabo ye...tenangkan ati,lapangkan fikiran....time camni mmg dugaan paling byk...tuhan takkan bg ujian klu kita tk mampu hadapinya...(ehh...sebenonyer ape masalah adik ni???)

♥Miz Fieza♥ said...

jgn sampai emosi menguasai fikiran...

Areefah said...

Hallooo...naney aposal ni sedey2?? biasala ujian tapi kena hadapi dgn tenang dan reeedhaa....

d i D a_LittLeBaby said...

salam sayang akak sayang...

sorry sangat dida lame ilangkan diri..

dida puny apunya proobb..rse nak nangis je..buat masa ni dida nak bersendrian lu...

meo188 said...

Kenapa nie blogger fren?
Kuatkan semnagt...
Take care yer.

Doa Seorang Kekasih

Oh Tuhan, seandainya telah Kau catatkan
Dia milikku, tercipta untuk diriku
Satukanlah hatinya dengan hatiku
Titipkanlah kebahagiaan

Ya Allah, ku mohon
Apa yang telah Kau takdirkan
Ku harap dia adalah yang terbaik buatku
Kerana Engkau tahu segala isi hatiku
Pelihara daku dari kemurkaanMu

Ya Tuhanku, yang Maha Pemurah
Beri kekuatan jua harapan
Membina diri yang lesu tak bermaya
Semaikan setulus kasih di jiwa

Ku pasrah kepadaMu
Kurniakanlah aku
Pasangan yang beriman
Bisa menemani aku
Supaya ku dan dia
Dapat melayar bahtera
Ke muara cinta yang Engkau redhai

Ya Tuhanku, yang Maha Pengasih
Engkau sahaja pemeliharaku
Dengarkan rintihan hambaMu ini
Jangan Engkau biarkan ku sendiri

Agarku bisa bahagia
Walau tanpa bersamanya
Gantikanlah yang hilang
Tumbuhkan yang telah patah
Ku inginkan bahagia
Di dunia dan akhirat
PadaMu Tuhan ku mohon segala

Naniey said...

tuk seme - thanks..terharu sgt nsht yg diberi..tp stress mmg stress..mmg kn hadapinyer..tp tu la..as a human...takleh lari dr stress n tension...nani akn cube tuk tidak memikirkan sgt...semoga Allah membantu hamba die yg lemah ni