Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Thursday, July 2, 2009

ketegaqnyer

::Salam::

korang tau tak maksud ketegaq??
maksudnyer degil..org kedah ckp la..

sebenarnye takde pe sgt nak update hr..
sb mls nak cite..huhuh..
sbnyer takdemood..
sbnye gado n MrF..
(brape byk sebab da)

Dari smlm ag gado..tak bercakp lak tu..
msg pon tak..
lau di ty akn dijwb sepatah atau dgn bahasa bdn shj.
maksudnye angguk atau geleng..sambil nyanyi lagu fabulos cat..
angguk2..geleng2,(ok tipu)

mls nak ckp n die la...
sbyer terasa ht tahap dewa..thap cipan..
cipan pun tak terase cengitu..

tgokla..ptg2 ni ke ckp balik..
kalu baik ht la..
lau tak mogok lagi la..
kuang..kuang..
bukan sengaja nk wat gini..tp nak die sedar
alert ckit n maslh2 cengini..
nanti dah kawen takleh dah nak majuk2 ni..
berdosa..

12 comments:

sHaH said...

ketegag..
org utara slalu guna nih..
tol tak?

Naniey said...

haa..slalu org utara la..hehehe

asna cute said...

Hiap haip haip..
apa nie gado2 lagi berapa bulan jer lagi nak kawin nie gado2 lak dia..

hehehe

gado2 manje ek??? mintak dia pujuk cept.. hehhee =))

Naniey said...

huhuhu...die wat tak tau jer..so akk pon wat tak tau la..huhuhuh...

~ceRRy beRRy~ said...

ohh..
gado2 mintak dipujuk ek..hehe..

xpe2..
ptg ni cnfirm akak x jd nk gaduh ngan die..
sbb RINDU....

Naniey said...

hehehe..ye2 je ifa erk..

Framestone said...

dulu ade gak dgr mbe cakap perkataan nie.. tp sejak xdok dgn die..dah xdgr dah

Naniey said...

sonok dgr org utara sebut pkataan ni..hehehe

d 4 dahlia said...

mr.f oooo mr.f!!!
kuar kamo skg..smpai ati kamo menyakitkan ati cik naniey..eh naniey dh okay belum?? kalo belum elok msuk dlm peti dulu..kasi sejuk dulu organ2 yg hot..hahaa..

meo188 said...

majuk2 pule... so sweet.. :p

meo188 said...

majuk2 pule... so sweet.. :p

Framestone said...

tue la dok dengar orang utara cakap je

tp de stau lagi yg org utara klu bengang dok kata jugak

"pungkok hang"