Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, July 22, 2009

Haish..pe nak jadi la

::Salam::

ngeh..ngeh..
pe nak jadi dgn aku ni..

sejak2 nak kawen ni..
mimpi bkn2 jer,,ngarut lak tuh.
smp ngigau2 msg MrF..hahah..
mmg lawak la..

hai..sindrom org nak kawen mmg mcm ni ker??
abaikanla seme tu..
byk lagi benda yg nak difikirkan..tul tak cik nani??
okla..ekceli aku ni byk sgt mende fikir kot..
smp mimp ngarut2 kan..

aku juga sdg teruja, menungu baju nikah aku siap..
wakaka..tak sbr nak jht beads kat baju nikah sendri..
oh yer...hari tu ty pendpt korang kan pasal baju..
2-2 baju lm pic yg aku tunjuk tu, aku tak gn pon design tu..

sb bile g kat tailor.die ckp awak tinggi sesuai n baju kurung moden (tgi ke aku)..
mn2 la..janji die jht siap..cuma ken je special ckit..
heheh...sgt tak sbr nak tunggu..






9 comments:

asna cute said...

biasanya sekarang semua orag nak nikah dorg wat baju kurung moden..

Hmm asna nti nak wat baju apa jugak ek?? ehehe dah sibuk nak berangan yea asna nie hahaa
tumpg sekaki nak pening2 pale ngan sis jugka~

LuVidA^^ said...

mimpi ape ek..
nk tau gak..
huhu
:P

miss hirose said...

ish3..mimpe pe tu??
kekekekekeke

beshnye tgk org
counting nk kawen ni..

bila su punye turn ni..(gedik je!)
kekekekekeke

SheQeEN.. said...

ramainya org nk kawin skrg ni. da musim kawin kot. eheh..
baju kurung moden mmg cntik, pndai tkg jahit tuh. ;p

nurul said...

mmgla sblm kawen mcm2 yg kite pk..
tp lbh baik kite pk yg baik2 jer..:-)

~ceRRy beRRy~ said...

akak ni tererla jahit manik..
hmmm..pe kata nk tempah ngan akak je nnti..
leh x...?? hehehe...

x sabar nk tgk baju nikah akak..
heeeeeeeee...

Framestone said...

tue sume perkara besa la kan.. dah angau sngt dah tue he..23x

Naniey said...

to ifa - hehehe..InsyaAllah..lau diberi kepercayaan..akk jht..hehehe..tp beads je la..lau dgn bju2 skali akk blom blaja..hehehe

Naniey said...

asna nak berangan skali erk..jom2 kite barangan