Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, July 21, 2009

Hi uall

::Salam::

hi uall..(kpd sesiapa yg membc)
sori coz tk update..kui..kui..

smlm masuk keje cam biase je..tp smthing happened n,,
aku balik rmh..kuang..kuang.
sakit perut yg amat sgt..n lansung tak thn..mkn ubat pon tk jln..
msg MrF die ckp suh balik..
pikir punyer pikir..terus amik bag off pc..balik umah.
luckly mampu drive lg..Thank God..
sgt2 sakit ok..lau tak, tak balik.di sbkan itu la..tidak de ent3 baru smlm.
smpt singgah kat blog kwn2 jer..

semenjak 2 ni, aku asik mls je nak dtg keje..
wondering to resign..
huh..y nani??haiyokk..
sgt tensen tgok muke bos..
uhuk..mlm smlm siap nangis ag tak nk g keje..
kahkah...tp tak luah ag kat Mrf knp..
smlm baru cite serba sdikit..
then die ckp..bertahan lagi 2 buln je..then baru resign..
y 2 month??heheh..pas kawen lor..
nanti cr keje len..

aku bknlah seorg yg sgt memilih..nop..
but aku nak suasana keje yg heppy n no tensen2,,
no stress..
leteh takpe aku tak kesah..tp tu lah..
2 tahun keje cni..br terasa kebosanan,keboringan,ketensanan nyer..
haish..pe nak buat..


kukukaki : lmbatnye MrF nak open kedai..huhuhu

7 comments:

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

takpelah ape nak buat...
keerja pun susah nak cari...
get well soon ya..

Naniey said...

thanks..yup ssh nk cr keje..huhuhuh

~ceRRy beRRy~ said...

cian akak...
pape pn jaga diri yek...

bertahan selagi boleh tahan..
(^__^)

asna cute said...

Kita serupaa llalalalaalal~~

hehehe sama la kita sis.. dah busan dah keje skrg.. nak masuk 2 tahun jer dah busan..
Cuba mask 4 5 tahun mau sangap jer otak kan hehehe =))

Mari2 cari keje lepas sis kawin.. mybe asna dok umah jer lepas kawin mebesar kan badan haha =p

Naniey said...

to ifa - sob..sob..bertahan ni ifa..heheh

Naniey said...

to asna - hahaha..tau takpe..bosan tahap cipanzi dah ni...

akk nk keje..tp keje dr rumah boleh camtu..hehehe

LuVidA^^ said...

saba la ek..
juz do ur best..
kalu ase x bole blah gak, cari la keje len..yg bole wt ngn hepi2.
:D