Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, July 29, 2009

H1N1 - aiyooo

::Salam::

herm..mesti korang pon tau kan pasal H1n1 tu..
skang H1n1 ni serang kolej2, u2..
tp yg pelik mcm mn leh merebak cpt ngat..

smlm dlm bite., kolej kakak aku ngajar pon dah kn kuarentin..
oh god..Kolej Profesional mara..
hurm..bahayanyer..

jg2 la korang, yg slalu jmp customer ke,
yg keje tmpt terbuka, make sure tak terlalu terdedah..

12 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

betul la akak..
nape die serang tmpt2 blaja je ek..
aisehhh..
boring lak kene dok lam bilik jek!

Naniey said...

tu la ifa...bahaya tul..take care k

LuVidA^^ said...

em bhaye2...
mkin byk tmpt kne tutop..
huhukk

Naniey said...

itu la pasal luvida..risau sgt

CikYana(",) said...

take care 2 naniey

naniey nye shoutmix xkuar2 la..

xtau la pasal pe

Cik Zetty said...

betoi².
menakotkan.
nak² lg bila da ader kematian kat mesia neh.
Hurm.
kasehan mereka.
dia serang dak² kolej, u, neh sume sbb adernye plajar² neh g oversea ataupom ader kontek ng org yg baru lek oversea.

so, korang sume ambil lar langkah bjage².
jgn g kat event² or shopping² or tmpt² yg ramai org.
bkn xbg, tpi kurangkan.
ambil lar langkah² jaga kebersihan diri.
cuci tgn ikot 7langkah.
:)

hehee.
eh terbebel plak kat blok anda.
huhuhu.
juz nak bg info jep dri Jab. Kesihatan.
:)

marilah memakai mask!
hOooyeah!

Myza Pesona said...

Sekolah akak tutup seminggu sampai Jumaat ni! Sebabnya ILI, tak tau la pulak ada yang +ve H1N1! harap2 tak adalah!

Naniey said...

to zetty - hehehe..takpe info tu.

to myza - harap2 takdela

SheQeEN.. said...

kesian students skrg.. kesian ke? they'ols yg dpt blk umah tu mesti hapy jer. heee..

tapi jga kslmtn dri tu mmg pnting..

apa yg penting? mencegah better than merawat.. ;p (sory i'm not wonderpets kipas susah mati)

meo188 said...

ati jg terbau bau bangla berpeluh... bau ketiak bawang

imheppie said...

hwaaa...
takot gak..
seb bek lum serang lipis lagik..
bila ar agaknya nak reda sket wabak nih..
nak kuar gi jalan2 pon takot...huhu

DaliaLiyana said...

mmg menakotkan...jat Mlaysia je dah ade 3kes maut...!