Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, July 13, 2009

Picnic + jln2

::Salam::
Sabtu yg lepas aku g picnic n MrF
habeskan ms bwh pans terik..eh tak bwh pokok la..
takkn nak berjemur menambahkan melanin kat kulit nih..
tidak k...nak kawen ni..kn jg kulit k..
sj merehatkan minda sb mgu lepas kan..
stress pk sal wedding..
so mmg dah planning awl2 la..
msk ckit2 n terus g lepak..
gerak lam kul 2 ke Pantai Cherating


Pokok ni takde kn mgena n picnic..
sj jer amik k..jgn terpengaruh
Saje je masukkan skali
jug n btol air tu..
nak menampkkan pegi picnic..heheh..
pic mknan tak yah la..

2 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

pic org yg tukang pegi picnic tu xde ke..??
hehe...

Naniey said...

hehehe..tkyahla wat sebuk muke sndri..ckup la botol air entperem..hehehe