Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, June 2, 2009

Hi...

::Salam::

Hi uall seme..
lm tak jumpe..eh lm tak jengok korang..
br 3 hr..cm se rindu giler..
heheh..

biaselahkan..
byk nak cite ni..tp tak tau nak start yg mn dulu..
heheh..
ekcely smlm tak cuti,
tp amik mc..
skang kerap sgt skit kpl n skt pinggang..
knp erk??
lau g klinik pon,
asik bg ubat tahan skit yo..

mls dah nak g cek..
haish...

nex entry de citer best plus heppy ok.
heheh...nanti publish k..
(senyum lebar ni)

8 comments:

ije said...

take good care dear!!

Naniey said...

thanks ije

IxoR@ said...

SEMOGA CEPAT SEMBUH...NTI BOLE UPDATE BLOG SELALU....

Naniey said...

heheh..yup

~ceRRy beRRy~ said...

ok2 nk tggu next entri akak..hehe

uiksss.. akak sakit ke?
mst manyak berjalan kot..
akak g keje pki heels x??
klu rs sakit pinggang..try g keje pki sandal leper jek...

Naniey said...

to cerry berry - ahak heels???sis paling tak suke heels..sis de sepasang je heels..tp dah bersawang..hahaha

d i D a_LittLeBaby said...

takecare sis....miss u too....okei adik tunggu!!!

Naniey said...

heheh..dah publish pon..heheh