Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, June 29, 2009

perubatan altenatif..berkesan ke

::Salam::
weekend yg biase2 jer..
takbyk sgt aktvt coz MrF takde kan..
ekceli die balit sat hr khamis then sabtu ptg die gerak CH semula
smpt gak la pg sabtu tu g umah mysis..
hanta hamster kat ank sdara..
die nak sgt..ha bg jer la..
lg pon aku pon tak terlayn hamster kat umah tu..
cian lak kan...

gmbr kat atas ni MrF bg..
cologen tuk kecantikan dan kesihatan..
perubatan alternatif..
2 botol sebelah kiri tu shower gel..
satu tuk pg n satu tuk ptg..
n yg botol putih tu susu+bali..
hurm...br lg gune so tak tau berkesan tau tak..
mhl2 tp tak berkesan watpe kan..

so tunggu dulu la..tgok mcm mn..
de perubahan tau tak..

Photobucket
Photobucket

8 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

wahhh..
baiknye mrF kan..
caring sgt2...
ni blm kawen agy nih...hehehe..

zetty said...

baek yerrr MrF tue...nnti klu dh ada kesan bg tau laa...blh sy plak y try...hehehe

asna cute said...

Huit.. tuk kesihatan apa jer sis?
Bg badan bau wangi ker hehehe =))

Naniey said...

to ifa - ehehe..tu la..terkejut gak sis ms dia bg tu..

to zetty - ok..nant nani bg tau

to asna - tak gak asna..shower tu bau herba..tulis kat ctu lembutkan kulit pe bagai lg la..sis pon lupe..susu die tu tuk tulang...tu yg sis minum..

asna cute said...

owhh.. hehehe get ready for wedding ek ehhehe =)

lady milk said...

besnya barang2 tu :)

Naniey said...

to asna - hehehe..lebih kurang la..tp purpose utama tuk kechatan tulang..sis kan slalu skit blakang n pinggang...tu yg die blkan..

to lady milk..hehehe...

w a n a said...

hehehehe.. oke la tu dpr dr mrF..
dia perihatin giler kat naniey tu taw.. bertuah naniey!