Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Friday, June 19, 2009

Cantikkk ah

1] pengertian kecantikan apa anda ??
::cantik terlalu subjektif utk di mengertikan::

2] bila hari terakhir anda bermekap??
::hurm...last week kot..dah lupe::

3] bila kali terakhir anda membeli shopping sakan membeli make up dan yang sewaktu dengannya??
::april::

4] adakah anda seorang yang kemas dan beratur dalam penjagaan bilik??
::..sometime..heheh::

5] barangan make-up anda ??
::Silky Girl:: kire ok la dr takde

6] senarai kan 5 actress tercantik di mata anda ??
::Dato' Ct::
::Rozita Che Wan::
ntah..tak dpt nak pk

7] last Question : are u Hot?
::nope..biase2 je

8] anda ditag

ANUGERAH BLOG MESRA MATA:DAUS ENTERTAINMENT:http://daus.via.my

and last..yey..yey..dpt award..hehehe...award ni dtgnyer dr daus k..n perkara wjib bila amik award ni ialah..pas kan kat 3 org blogger len..urm..ok2 ngah pk ni sape

[Cik Qaseh]
[Cik Yana]
[kak Aini]

3 comments:

ainiayu said...

alamak ....kena tag lg...ye ke utk akak???hehehe...nnt akak amik yee. thanks naniey for the award....

ije said...

yup. kecantikan sangat subjektif kan?

btw, ije dah tukar url blog. sila update ye my darling naniey. ehe

http://nurhifzan.blogspot.com

d 4 dahlia said...

aduwss..best plak tag neh tp syg sy xditag kalo x nk jer jwb neh..haha (sgguh xmalu)
tp sy stuju sgt kalo naniey letak dato ct sbg aktress plg cun..kecantikan dia mliputi rupa..hati..ah sume laa(lelebey plak aku neh..)