Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, June 17, 2009

angry tag

[ambik n tepek]


1] bila anda last kene marah??
hurm..ntah..lupe..dah lm tak kena marah

2] kene marah ngan sape??letakkan nama penuh dia..

none-

3] apakah tindakan anda bila marah..
cam biase..silent

4] apakah perkataan pertama yang terkeluar dari mulut anda selepas di marah??
erm...jrg la mrah..lau marah pon mulut duk diam jer..tak tau lah

5] antara bentes kaki & pijak kaki,
yang mana pilihan anda jika didapati anda tidak bersalah??
2-2 pon taknak..sb tak bersalah kan

6] rasenya jika anda marah anda akan lepaskan pada insan disekeliling??

nope..some1 jer yg akn kn tempiasnyer..MrF..hahaha..kejam nyer.. tp dielah insan yg paling memahami aku

7] apakah ucapan anda yang suke marah2..??
hah????ucap
an?? takdela..tak smpt nak slin ucapan tu


ni plak tag dr kanak2 ribena..
heheh..ekcely die ni student akk aku, tp aku tak bg tau die pon,
n die pon tak tau aku ni adik lect die..

-printscreen wallpaper pc, n paste kat cni..n knp suke wallpaper ni??
wallpaper ni wat aku rase tenang n senang bos aku nak nengok
pc aku..die suke sgt lau gn pc ni die tukar wallpaper...haish..

3 comments:

ije said...

kadang2 diam lagi bagus dari berkata2 kan.

~ceRRy beRRy~ said...

hehehe..
same la..
klu mrh senyap je kan..
mls nk bunyi2..
hehehe..

Naniey said...

yup...baik tuk dir kite dan juga sesape sj