Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, June 17, 2009

Sunday

::Salam::

ekceli ni spatutnye di publish isnin lg,
tp mcm biasela..
mls..

ahad lepas,
merajinkan diri wat puding jagung ni,
hehe..MrF suke..
n aku pon suke la gak kan..
puas ht la..bg kat bkl mak mertua ckit...
then ptg tu kiteorg kuar g nengok wayag ni...

pas nengok cite kat atas ni, kiteorg nengok plak cite kat bwh ni
hahaha...kire abes cite nite at d muzium tu
weall tengok cite JPBC ni plak..
sib bek takde org cam..hehehe

so kire terisi la gak ms..
n ms on d way balik tu, ujan sgt lebat,
n de satu jalan dah nek air..
banjir kilat..
tenggelam 2,3 buah moto kat ctu..
tak sempat nak snap pic coz..asik sgt nengok air..
ahaks...

adoisaaa,

9 comments:

d i D a_LittLeBaby said...

best ker jangan pandang belakang congkak??

~ceRRy beRRy~ said...

wahhh akak..
nk sket puding jagung tuh...hehehe

akak dh tgk ek JPBC..??
amacam..best x..??
eee..nk tgk gak lorhhh...

Eyda Chan said...

wow!! baiknya dia buat kan mak mertua puding ya.. ngee!!

gud gud~

Naniey said...

to dida n cerry berry - hurm...bg akak la kan...akk tak minat senario..so akk bg 2/5 jer...hurm mule2 sgt la busan...last2 je klakar ckit...

Naniey said...

to eyda - hhehe..amik ht..

ije said...

mak mertua cakap apa? ehe

meo188 said...

macam best!!!

Naniey said...

to ije - heheh..takde ckp pe pun...sb pass kat Mrf suh bawak balik..die ckp abes jer..takde komen pape

Naniey said...

to meo 188 - heheh,,mmg best tp kurang manis jer