Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, June 10, 2009

Makan itu Durian


::Salam::
morning to uall seme,
hoho..tak suke la hr ni,
ulser lam mulut ni berleluase,
smlm tak skit sgt,
hr ni mak ai..skit sgt2,
nak ckp pon skit,nak mkn skit, minum pon skit,
coz ulser kat lidah..

Disebabkan ulser,
mkn durian ckit jer tau..
lepas balik dr meniaga semalam,
singgah umah bakal mak mertua kejap,
die msak bubur durian,taknak singgah mule tu sb dah lewat,
tp kn push ckit n akk die hahah,so mkn la gak ckit..
sb skit mlut jamah la ckit..hilang kempunan..

12 comments:

d i D a_LittLeBaby said...

tak pe..lain hari nanti balas dendam..kihkihkih,

Naniey said...

huhuu...ye lor..bile ntah nak bls dendam nih

░♥si lampu neon♥░ said...

giler best duriaaaan my feveeret. oh count down jadi wife ek =)

Naniey said...

to si lampu neon - heheh..yup..ekceli tak bape suke ngat durian..tp smlm cam ngidam2 jer..tp mulut skit..mkn la ckit je

IxoR@ said...

aduh...terus rasa nak makan durian jugeee....

;P

~ceRRy beRRy~ said...

wahhh..
akak makan durian x ajak pung...
hehehehe...

alahai..cian akak..
ifa plng x suke de ulser kat lidah..
terbantut nk makan...

ilLa said...

sodapnye derian...
lama dah xnkn derian!

besnye...

Naniey said...

to ifa - hihihi..mcm mn nak ajak dah lewat pon akk mkn tau..heheh..tau takpe...seksa sungguh kannn

Naniey said...

to ila - alahai cian kak ila kite ni

kimomoto kozaima said...

say x nak to durian ^^

Naniey said...

eh en kimo tak mo durian??

NaDiaHaNuM~ said...

owh..doriannn!
bape taon da tak mkn dorian.. :(