Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Thursday, June 18, 2009

Thanks to b my father



::Salam::

ent3 hr ni nak start dgn..
...SELAMAT HARI BAPA...

kepada kaum2 bapa yg diluar sana,
kepada yg bakal menjadi bapa,
kepada yg on d way nak jd bapa tu,
heppy father's day..

jadilah bapa yg bek tuk anak2 anda..

...4 my late father...Al-fatihah..

8 comments:

d i D a_LittLeBaby said...

selmata hari bapa gak..

Naniey said...

yup...wish kat ayh dida k

ije said...

selamat hari bapa!~

IxoR@ said...

Selamat Hari Bapa to your daddy...

:D

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

al-fatihah..
thanks dear..

asna cute said...

Selamat hari bapa~
=)

neezareef said...

alfatihah..

sy pn dah xde abah

meo188 said...

looking to my father eyes...lalalalla