Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, June 2, 2009

hadiah lagi???

ni katak yg heppy la bukan..
slalu jmp mesti senyum jer..
sb tu kiteorg suke ktk comel ni..
skali jmp ..comelnyer..terus beli..wakaka..
ni cite smpingan jer...yg sbenarnyer by yuna..eh..bukan..
ekcly kat bwah ni citer yg berkaitan n tajuk
okeh..ni henpon lm cik nani,
tp..smlm dpt henpon baru dr MrF..
wahhh...jgn jeles okeh....
henpon ni aku nak jual...so sesape nk bli.leh bg tau..hahah.
de warranty lg ni..
jeng..jeng..
nila henpon br sy.
Nokia E63..
(ty MrF knp beli henpon mahal ni??
die jwb per :- ape yg die beli..die mesti beli 2, die nak share semenyer)
sweet kan..(sile jgn menyampah)

ni pulak..biaselakan..
perempuan..
dah dpt gaji mcm2 la nak.
tp kasut Mrf yg bayar..
hehe..

15 comments:

asna cute said...

Wahhhhhh
dapat hphone tuuuuueeeeee
asna sgt jelez nieeeeee
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Xaci arrr huhuhuhu
asna semua brg beli sndri wo
huhuhuu

Psst hphone lama sis tu sama ngan asna la hehehe... tp wane jer lain sikit~

d i D a_LittLeBaby said...

wah bestnye....untung nye sis nie kan..hihih :) nahagia nya rasa....tak pe2...hihihihi :) semoga berkekalan hingga ke akhir zaman..hihihih :)

~ceRRy beRRy~ said...

w0wweeeeee....
manyaknye borong...
nk handpon satu akak..hehehe...

wawawa..comey la kasut akak tuh..
sweet jek..
kasut g dating ek???
hehehe...

miss_eliana said...

waa..beznye dpt hp bawu..
untungnye naniey.. ngee~

Naniey said...

to asna - hehehe..sis pon segan gak sbnrnyer n MrF asik die je byr..tp org bg kite amik jer

Naniey said...

to dida - amin..moga2 Allah panjangkan jodoh kami

Naniey said...

to cerry berry - heheh..tak gak..melecet kaki first time pkai

Naniey said...

to eliana - heheh..tu la pasal

qaseh qist said...

ko bile lak nak kasi adiah kat aku??
wakkaakakaka

Naniey said...

tunggu ko kawen aku kasi la hadiah kat ko..kotak besar lg..hahaha

arora said...

wah!!! best giler dpt henpon...nak jugak!!!!

Naniey said...

to arora - hikhik...nanti n capit k

qaseh_ko.pak said...

kalu setakat kotak kosong aku xnk da...
kasi la yg berisi n boleh dipakai..
wakakkakakaa

Naniey said...

hehehe..op koz la yg leh dipakai..hahaha...

ije said...

mak aihh dapat hp baru tu!!