Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Friday, June 12, 2009

knp dgn photoshop itu??

::salam::

nak ty la kat uall seme,
sape kat cni expert lam photoshop??

knp adobe photoshop aku,
tak boleh nak guna??
huhuh...cedih beb..

cursor asik kuar gmbr tgn tu jer,
takleh nak crop,
takleh nak edit pape pun..

photoscape aku pun sm..
wey..tolong....


**..sekarang da leh guna..thanks

5 comments:

IxoR@ said...

sy tak berapa arif la tentang ini....

pasti ada kawan2 lain yg boleh membantu.

sabar ye.

Naniey said...

thanks ixora...de mslh kot adobe..td bukak dah leh gune...

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

kakak tak pandai langsung photoshop tu.. heheh

ije said...

ehe. da ketagih mengedit ea? =)

lady milk said...

rajin la awak ni naniey!