Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Friday, June 26, 2009

Transfomers....berbaloi2

::Salam::


Wah..smlm nengok wyg midnight..
giler ar..mmg gamble..
igt cite ni abes awal...
rupenyer kul 3 pg br abes..gile dasat...
leteh sgt dtg keje ari ni..nsb bek bos takde..so takde keje..
tp mmg syok cite ni..aku syorkan kat korang..
gi la nengok sendri..

berbaloi la lau tgok wyg kan..
aku nak bl cd lak..cam tak puas nengok action die..
sgt best dan mengujakan..

Photobucket

9 comments:

d i D a_LittLeBaby said...

nak tenguk jugak.huhuhuh

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

waaa.. mid nite..
tak penah lagi gagahkan diri nak tengok mid nite ni.. heheh

- - [ 4nkEl r4p ] - - said...

ala kamu lambat..ankel rap dah tengok lebih awal dari kamu..

NaDiaHaNuM~ said...

nak nengok!
nak nengok!!
huhuh..

Naniey said...

TO DIDA - heheh..ye2 g nengok cpt2..bbest

ti iqa - heheh..tu pon terpakse gagahkan dri sb full house..sok luse..seme full

Naniey said...

to nkei - hohoho...tak ajak pon

Naniey said...

to nadiah - hehehe...ok2

meo188 said...

yipie... transformers!!!

w a n a said...

besstttt sgt3 ekk..??