Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, June 23, 2009

hi...

::Salam::

hi uall...lm rase tak menghupdate blog ni kan..
tp mungkinkah perasaan semata2..
sb br 3 hr tak update.kuang..kuang..

owh..manyal letey la..
luckly smlm gerak awl ckit blik dr Kluang..
so leh la balik umah istirehat..
tak banyak aktvt sgt tp byk gelak2..

7.30 pg sabtu gi amik adek aka member kat terminal..
then bali smbung tido..huahua..
lam kul 9 mangun tengok katun..
then ngah hr tu..borak2 smp lebam..ahak..tipu

ptg kuar..jenjalan jap balik n then kuar lg..
plan nak karaok tp cancel..jmp member lpk kat kedai mamak..
smp kul 11..dah tak larat sgt balik ah..
penat seh..tak penah lepak lm2 nih..
karaok pon terbatal..oh sgt kecewa.

haish..nanti smbung lg k...
pic nanti la upload..mls ni

AWARD NI DTGNYER DR IJA UTK FOLLOWER DIE
AKU TERLMBT AMIK LA..
HEHEH SOWI K..
THANKS TUK AWRD NI

br />0o26ttjxizsuh6uyq1k.jpg

3 comments:

asna cute said...

Welkem back to office hehehe

d i D a_LittLeBaby said...

waahh...cam lame je cuti sis nie..hihihi

Eyda Chan said...

enjoy!@