Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, June 15, 2009

::saturday::

pagi mangun dgn mlsnyer..
biasela..lau cuti kan..

kemas2 rumah,
then aku memanjakan diri sendiri,
merehatkan minda,
merehatkan wajah,
pakai masker..
lepas tu rase segar jer...
korang lau de ms rhtkan wajah dgn masker ok..
mmg best rasenyer..

nanti nak g facial lak..
spa urut kaki dah pegi..
facial jer blom...jom pi wat facial..

ptg - smbung balik kemas umah..heheh
kemas bilik tido,
cuci kipas bagai..
mgu ni de tetamu nak dtg..ahak..

4 comments:

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

waa... rajin bangat kamu ni.. hee~
tetamu istimewa ke nih..
:D

Naniey said...

hehehe..taklah istimewa sgt..tp dah lm tak jumpe

~ceRRy beRRy~ said...

wahhh..
rajin gler akak wat terapi sume tuh ek..
meh2 jadi tukang penjaga terapi ifa meh...
mst ifa tdo lena je dibuai-buai dan diurut-urut akak..
hehehehe...

Naniey said...

hehehe..iyolah tu..ms blaja2 dulu kiteorg siap wat rawatan resdung lagi..skang ni jer takde geng nak wat..