Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, June 23, 2009

terganggu - stress

hurm..
ingat pg ni dtg nak semangat buat keje..
nak senyum jer..

alih2 bos plak wat hal..
skt tol ht ni lah..gerammmmm...
suke2 ti jer..

suke wat keje last minit..
pahtu nyushkan aku..
lau ckit2 takper a..
smlm aku cuti op coz die pon skali cuti..tak masuk ofis..
dr mgu lepas lg aku da siapkan dokumen yg die mintak..
errrr.....tp mgu ni br nak kelam kabut..

nak itula..inila..
pegi ctula..cnilah..
pape lah...skt ti tul..stressss

5 comments:

ainiayu said...

sabo dik oii...adat keje bwh org ye tak.nnt klu ade bisnes sendiri baru best, sendiri bos sendiri kuli..hehehe..

Naniey said...

tau takpe kak..e..geram tahap dewa tau

~ceRRy beRRy~ said...

alahai..
cian kat akak..
sabar yek..
ooo..akak cuti ke smlm..
patutla sepi jek..
sehari pn ifa dh windu...hihihi...

Naniey said...

heheh,,haah cuti smlm..alalal..akk pon windu gak..itu yg pepagi lg dah update

arora said...

beselah tu...klu dah dtg mengada2 dier...cam tu la caranye...muahaha...bos sy pun cenggitu gak...so, kiter wat derk jer...hehehe