Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Thursday, June 11, 2009

penatnyer meng'edit'

::salam::

hohoho..penatla mengedit background.
walhal blog sendri..
tu pon nak merungut..
kalu blog org len..hahah..
mau satu hari satu mlm,
merungut2..

haish..nani..nani...
ni pun masih tak pueh hati lg..
ish..ish..
aku mmg cengini..
selagi tak puas ht..
ar..selagi tu lah..
edit2 smp lebam mata..ok tipu..
ok la..nak rehat mkn kit kat jap..tipu lag..
padahal ngah keje..

ok2..stop kat cni

12 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

wahhh..
cun r blog akak...
ifa suke background wana cerah..
senang sket nk baca...hehehe

cam sweet jek msk blog ni tau..

Naniey said...

hahaha...blog yg sweet ker org yg bc tu sweet heheh..ifa mmg sweet pon..hhehe

d i D a_LittLeBaby said...

sis, cik rogayah tu nak pujian je tu..kakhakhaahk!! betul tak cik rogayah..kahkahkaha!!jan marah erk..hkakhakhak!!!

background putih je sis??hihihi :)

Naniey said...

hehehe..haah..seme akk edit..akk tak suke..so biar je putih..nanti lau de mood n smgt nak wat lg..br akk wat..heheh

d i D a_LittLeBaby said...

owhh ok la tu..hihihih...akak tak susa kan..tak yah cari lagi koz tak ubah ape2 pun...hihihih :)

Naniey said...

heheh..yup...tp nak men n kod2 ni pening pale

Framestone said...

nie ikhlas ke x mengedit nie he..23x

lady milk said...

naniey blog baru awak comel!

Naniey said...

to bro framestone - kahkah..ikhlas la bro..

Naniey said...

to ladymilk-thank u..hehehe

Azie said...

hi naniey..
baru pg tadi terbaca soklan awak tnyer how to tambah jadi 3 colum.. tgk2 petang dah jadik dah..

mcm mana awak buat ? bole ajar?

IxoR@ said...

dah cantik dah...berjaya juga wat 3 column ye....

hias sikit2 lagi....