Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Friday, May 29, 2009

Musim berubah agaknyer

Friends Myspace Comments
MyNiceSpace.com

knp erk..skang hujan jer??
mcm dah masuk musim tengkujuh..
pelik jugak,,
asal petang je hujan kat cni..
hurm...

Hujan itu rahmat,
mmg hujan tu rahmat,tp bila
dah slalu sgt hujan..leh banjir kan..

takpela..biarkan itu keje tuhan kan..
Sok aku g KL n ahad aku g Melaka..
so org kl tunggu aku ok..haha
org melaka pon..

Plan lau smpt nak g kenduri abgnyer Asna
tp agak kecewa sb tak pat pegi..huhu.
Sis mintak maaf to ASNA k..sob..sob..
sedey lah..huhu

so see uall nex week..
isnin myb nak smbung cuti kot..
tp tengok kedaan lah..

6 comments:

Framestone said...

sama la dgn tempat kite.. hari nie je panas

~ceRRy beRRy~ said...

wahhh...
akak nk g jalan2 x ajak pung~!!
hehehe...
take care akak...

NaDiaHaNuM~ said...

kt KL tak ujan pown..
pnss jek..
kdg2 mendung..
tu pon tak ujan2..
neway,happy holiday! =)

Shitsurei shimashita said...

Kat KL panas gile dan lembab. berbahang wo..

IxoR@ said...

bila hujan....sejuk bumi ini...

:D

naurah makwa said...

bestla hujan..kat cni panas terik..