Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, May 26, 2009

apesal??

Emo Myspace Comments
MyNiceSpace.com

Salam..hi..
sori coz private kan sekejap blog nih..
tukar layout la..
layout sblm ni..pening kpl..

pagi td ...mmg betul2 lah...
ape jd n aku pon tak tau..
dahlah terbangun lmbt...
leh plak kunci ofis tertinggl kat umah..
aduyaiii...
terpakse pusing balik umah..
hohohoh..sgt2 lah geram...

hurm..knp erk???

6 comments:

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

hee~ bile kelam kabut mmg gitu..
sama laa kita...

Naniey said...

hehehe,,tau takper

ije said...

lawa la layout baru. kemas je..=)

Naniey said...

terima kasih ije

miss hirose said...

hehe
cian kat naniey
sabar2 ye..hehe

Naniey said...

heheh..yup miss hirose