Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, May 27, 2009

Kadang2 ...tapi yg sebenarnyer

..Kadang-kadang kite rase kite lah plaing teruk..
..tp yg sebenarnyer ade lg yg teruk..

..Kadang-kadang kite fikir..kite dah cukup jg hati org len
..tp hakikatnyer hanyala "secoet" means cikitla..

..Kadang-kadang kite menipu tuk ttp kesalahan..
..kite tak sedar yg mende tu makan diri kite sendri..

..Kadang-kadang kite tak sedar yg kata2 kite tu sgt lah worse..terukla tu..
..tp sebenarnye..ade lagi mulut org mcm..huh..teruk sgt..

..Kadang-kadang kite rase kite dah buat yg terbek..
.. tapi hakikatnyer..tidaklah sebek yg kite pikirkan..

..Kadang-kadang kite ckp..kite tak bz..
..tp yg sebetulnyer byk gile keje..
::::::::::::::
:::::::::::
::::::::
::::::
::::
:::
::
:

::Kadang2 kite lupe yg diatas...tp Dia tak pernah lupe kite walau sesaat::



20 comments:

IxoR@ said...

manusia tak pernahnya sempurna...

Framestone said...

Kekadang kite lupa
Sedangkan kita sentiasa melupai

d i D a_LittLeBaby said...

ya betul tu sis....

kadang kala kita kata tak suka..
tapi yang sebenarnya kita suka..

hahahhahhaha

Naniey said...

to ixora - yup...sudah semestinye

to framestone - en.framestone ke tu

Naniey said...

to dida - uit..de maksud tersirat dan tersurat tu

d i D a_LittLeBaby said...

hahhahha..ye la maksud tersurat dan tersirat..hahhaha

Naniey said...

to dida - hahaha...

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

sedihlah baca entry ni..
rindU kat kg...

Naniey said...

to iqa - ar..rindu kat kg??knp?

~ceRRy beRRy~ said...

haaa..btl tu akak..
manusia ni cepat terlupa kan..

harap2 msh ada yg sudi nk ingatkan..

NaDiaHaNuM~ said...

insap kejap bile part yg last skali..
huu~

d i D a_LittLeBaby said...

ya serious lor.....sometime kita ingat orang tu suka kita tapi sebenarnya ada niat jahat...

Naniey said...

to cerry berry - heheh..tu la pasal..akk pon slalu lalai n dunia ni..

Naniey said...

to nadiah - hehehe...sb tu de entry mukadimah

Naniey said...

to dida - ye ke dik..sis tak penah ag kn mcm tu..mintak2 dijauhkan la seme tu...

d i D a_LittLeBaby said...

ya sis..penah dan akan terjadi dalam hidup ini,.,.

Naniey said...

dida - owh...ujian drNya tu...sbr jer lah lau ditakdirkan jumpe org mcm tu..what goes around comes around..nanti die dpt balasannyer

ije said...

bersederhana.. erk.. ada kaitan ke? ehe

Naniey said...

to ije - ade2 ajer la ije ni..ekekek

d i D a_LittLeBaby said...

erm..tu la..apa2 pun kita patut bersyukur dengan apa yang ada..c ehh...lari topik nerk??