Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, May 19, 2009

sepi

Salam...
hi uall...how's ur day??
ade bek ka??
hope bek2 ajer kan...
Tajun jer agak gempak..SEPI..
saje je..
tp mmg sepi pon...hehehe..
tp leh lagi hndle..
MrF g oustations lg...kn g temerloh...lipis..betong...Smplah C.highland..
tp bulan ni die tak kn g C.H..coz die kn g berakit sg.pahang..
ahad ni g..
kn tinggal lagi..ahaks....weng2 ler...
huhuhu..nak ikut..tp tak boleh...
coz company die yg hanta..
seminggu lak tu..huuhu....

8 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

alahai..
cian akak kene tggl agy ek..
xpe2..
meh Ifa teman akak weng2 ek!
hehehe...

Naniey said...

hehehe..ye lor ifa..hukhuk

qaseh qist said...

sabo naniey oi..
seminggu jew.. ekekekeke

d 4 dahlia said...

cik abe xderk 2 jgn nakal2 hahahaha...

PJ selamba said...

* tak sempat lagi tengok filem sepi...

Naniey said...

to qaseh - wwa...bukan seminggu jerk...hehehe

Naniey said...

to dahlia - hehehe..lau nakal n dahlia ok jer kan

Naniey said...

to pj - nani pon dok tengok lagi