Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, May 4, 2009

pos ekpress udah sampai

salam uall..pg tadi current mood agak down ckitkan..tp kn jugak lalui hari2 mcm biase kan...so redha jer lah...setiap maslh mesti de jln penyelesaiannyer...cume buat ms ni sy ngah buntu,,,(sila jgn geli sy menggunakan perkataan sy) hehehe :)


barang2 yg sy oder last week n last 3 week..dah smpai akhirnyer..
suke2...sb dah lam tunggu,,,
siap de brg free lg..
lolipop..hehehe thanks tu azim n jaja...

10 comments:

asna cute said...

Psstt brg apa tuuuuuu~~~~
Wuuuuu~~
nak tauuuuuuuuu~~~

Sila wat muncung pnjg2 sikit ek hehehe

Naniey said...

hehehe..bajula asnaaaa...

~ceRRy beRRy~ said...

wahhh...
akak dh hepy blk...
suke2..
hehehehe....

IxoR@ said...

mintak skit lolipop

naurah makwa said...

eh,pos lolipop jer ker?

littlenailofar said...

selamat berfelting nani..

-jaja-

Naniey said...

to cerry berry - huhu..lau tak heppy pon..wat2 heppy lah...

Naniey said...

to ixora - nak lolipop kiter???tak buleh2

Naniey said...

to sis naurah - eh taklah kak..tu brg smpingan jer..heheh

Naniey said...

to jaja - thanks jaja for ur felt