Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Thursday, May 21, 2009

nyumy..nyumy

nyumy...nyumy....
da 2 hari MrF bg feroro rosher ni..
tp syg nak makan..
akhirnyer ptg smlm..
termkn jugak..hehehe....
ni pulak...india manggo...
tertulis kat kulit buah tu lah...
mmg agak len n malaysia punyer...
tp rase die jauh beza..sedap buah tempatan..
tp syok jugak layan...

6 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

wahhh..
ferrer0 rosher...
akak..!! manyak agy tuh!! meh pass kat sni sket..!!

hehehehe....

india manggo??
dari india ke kak??
waahhh..cam lain je upenye...

Naniey said...

to ifa - hehehe..nak ke...
ntahla..dr india ke tak..tp nm die inda manggo la

fazrin2211 said...

kalau ade org potongkan, tinggal selan je, lagi sedap,hehe

Naniey said...

to fazrin - ekekeke...

NaDiaHaNuM~ said...

alamak..ferrero roche..
my feberet!!
huhuh..

Naniey said...

to nadiah - owh pebret ker...gmbr je leh bg..sori..hehehe