Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Friday, May 22, 2009

Knp Gejala Pms Menghantui??

Salam..
Gile seram tajuk ent3 nih..kahkahkah..
ar..pedulila..aku mmg nak citer sal pms ni..
sesape tak tau PMS ni ape..
ty makwe memasing okeh...hohoho..
takpon baca majalah remaja...
MyEm0.Com

leteh seh...
PMS ni dah menganggu dan menhantui diriku..
sgt2 leteh okeh..
asik nak tido jerk..
hoh..pnat gini....
duk ofis pon nak tido jerk..
hurm..tp redha jer lah...

sok cuti
tido jer lah....
qada tido tuk seminggu..hahaha
hep...tp takleh la...mesti nak bangun awal jugak..hurm..




7 comments:

Framestone said...

ok dah tahu dah pe tue

NaDiaHaNuM~ said...

huhu..ciannye..~
rehat puas2 eyh weekend ni..
happy weekend! :D

Naniey said...

shhhhhhh bro..hehehe

~ceRRy beRRy~ said...

akak..
PMS tu apa???
hehehe..
[saje wat2 tanya..hehe]

aiy0oo..
akak sgt rajin lorr..
weekend tdo la lelame sket..
hehehe...[ifa tgh menghasut]..
muahahaha...

IxoR@ said...

psssttttt...

Bawak-bawak la berehat. Tido...selang beberapa hari susut la PMS tu!

Luth Textile said...

rilex...
makan ubat la..

d 4 dahlia said...

pms neh menoupouse ker..hahaha..sian dia..biasalah 2 kak nanie..dh bnama wanita..xkan lari dr pms dan sms..hik hik hik