Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, May 18, 2009

Angels N Demon

Salam,
weekend lepas..mmag takde aktvt..
cume lepak nengok astro...
huhu..sgt busan okeh..
nengok tb..mkn...
So disbkan MrF balik ptg sabtu..
mlmnyer kami g nengok wyg...citer..


yezza...angels n demons
kiteorg tak plan pon nak tgk citer ni..
g kat panggung..tgok rmai tak org nonton...
lau ramai tengok...br kami beli tiket..
hahaha..ntah ape2 jer kan...


heheh..cam biase la..smentara nak masuk hall tu..
snap...snap n snap...

ini cite
monster vs alien..
cam best..
tp tak tringin pon nak tgok...
cam comel jer monster tuh..hahaha
oh mmg takde keje ni...


4 comments:

naurah makwa said...

adik naniey, best tak citer adik tgk tuh..akak dah lama tak tgk movie nih..gian nih..

Naniey said...

heheh..bas la gak kak...tp cite ni pasal gereje n fahaman katolik...

damiaisy said...

wahhh...syiokknye tgk wayang dah lama tak g tgk wayang berdua cem gini..hehehehe

~ceRRy beRRy~ said...

wahhh..
g ngedate x ajak pung~!!!
hehehe..
[nyibok jek ifa nih!]