Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Friday, May 8, 2009

Semalam yg rajin

Salam..morning
smlm hari yg rajin tuk sy..
disbbkan smlm besday MrF..
sy telah merajinkan diri tuk memasak puding..
sng yor..beli jer serbuk..pastu mask..
hahaha..tp sgtlah cedap..(euw cedap ker)
oh tak sanggup nak dgr perkataan itu..hahahah
ini kek Besday MrF..pe ntah nmnyer...
3 jenis tau beli..
tp tak habis pon..tamak giler..
di sponsor oleh sy..heheh
ini adalah present tuk MrF..
oh MrF sgt terharu (terharu ker)
disbkan kami teruja dgn katak berkepala hijau..
dan lagi comel bile mata jadi pusing..
wrapping pon bertemakan ktk..heheh..
lampu tido katak..tabung katak hijau(tp dah pecah)
MrF sgtlag cedey bile tabungnyer pecah..
bile g cr balik nk beli..
tersgtlah keciwa coz dah abis...(cite seringan sajer)

inilah puding mangga tersebut
hehehe...

6 comments:

miss_eliana said...

wah..beruntung mr F.. ngee~
naniey,cam sedap je puding tue.. pass la kat eliana cket.. ;P

an2raya said...

kalau sedap, bagi la aku rasa sket,wahahahaa

Naniey said...

to elliana - heheh..sdp mmg sdp...(pasan tul ) hehehe..nak pass mcm mn dah abis

Naniey said...

to antoraya - alamak..dah habis lor

~ceRRy beRRy~ said...

puding tuh ada balance x kak??
nk sket~!!!
ngeh3....

w a n a said...

bestnyaa dpt tgk makanan..

xdpt, TGK pun jd laa.. =)
~cuci mata~