Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Thursday, May 14, 2009

Award Princess Cerry Berry

Da lama rasenyer tak pat awrd kan..hehe
so hari ni dpt awrd dr princess lg...
Thanks yer cik ifa...
moh kite lyn yer...

1)copy n paste awrd ni.
yezza..i'm done
2) 5 fakta tentang pemberi Award.
~Seorang perempuan,cantik,cute n friendly
~seorang student upsi
~sgt suke berkawan dgn die n da se mcm adik sendri
~sdg dilamun cinta dgn en.Slamo @ sailorman(heheh)
~seorang anak kepada ibubapanyer...
~sgt suke n sygkanyer..
3) 10 fakta tentang diri sendiri.
~ Seorang perempuan jugak..suke senyum n berkawan
~Tidak suka warna kuning dan coklat
~suke coklat..ekrem..teddy
~Sangat suke menyanyi dlm kete(MrF suke dgr even sore sumbang)hehe
~ade lesen memandu kete & moto tp mempunyai moto sahaje..kete odw
~tidak suke menggunakan brg2 org len dan tidak suke org guna brg2 sy..
~suka akan pantai di waktu ptg,angin sepoi2 language
~tidak suke men game tp bile tension game akn menjadi peneman setia.
~pape je la lagi..wakaka
4)paskan award ini
~cik intan @ qaseh
~cik angah
~pj Selamber
~tin susu
~naga perang
~sis naurah

4 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

hehehe..
macehh akak...

eh2..
akak suke nyanyi lam kete??
ehem2... nyanyi lagu pe kak??
dangdut ek???
kahkahkah.....

ifa pn suke bangat kawan ngan akak..
u're such a lovely sys..
wink* wink*
=)

qaseh qist said...

hoho tq tq tq..
apsal sblm2 nih aku payah sangat nk buke blog ko..
adoiiiiiii...hehhe

Naniey said...

to ifa-hikhik..to ce2

Naniey said...

to qaseh - aku private kan jap