Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, May 25, 2009

Hari iSnin

Salam..
knp hari senin kite jd mls nak g keje ek??
itulah yg aku rase..
mata ni berat gile nak bukak,,.
dush,,dush...
kn lempang br bangun agaknyer..

Rindu itu datang lagi
.....

10 comments:

Luth Textile said...

dah malas. pontengla

Naniey said...

lau tipa2 senin ponteng..ngamuk la bos tuh..wakakak

cikeYda said...

saya pun malas mahu pegi keja ari isnin.. ngantuk sangattttt~~!!!

d i D a_LittLeBaby said...

YA DIDA PUN CAM MLS JE KEJE..KHAKAKAKAKHA

Naniey said...

to cik eyda - hahah..tau takpe

Naniey said...

to dida - heheh..smla kite dik...mls giler

~ceRRy beRRy~ said...

meh2 ifa tolong lempang kan..
hahahaha....
lempang pki senduk bole jalan x???
hehehehe...

akak jgn malas2 ek..
ifa repot kat bos nnti~!!!
ngeh3...

w a n a said...

bese arr tu naniey..
permulaan stp mggu..
wana pn kadang2 malas g class taw..
eheheh..

Naniey said...

to wana - hahaha..tau takpe...

Naniey said...

to ifa - aiyakk...nanti nak msk gune senduk tu gak ke???hahaha