Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, May 12, 2009

Ouch!!!...suprise

Ahaks...
aku sgt suke hari ni..
MrF gave me a Suprise..
ouchh..sgt terharu..
so sweet,,,
Ohohohoh..
lalalalalala...
wink...wink...wink....
hati ku gumbira...kerana kamu...
wakakaka..
oh sgt lah teruja nak blik rumah...

6 comments:

♥princess_elaisya♥ said...

per yang seprise sangat tuh...??? ^_________^

Naniey said...

hehehe...sok lah citer

naurah makwa said...

apa la agaknya yer..cayang betoi MrF tuh kat naniey

Naniey said...

to sis naurah - heheh..syukur Alhamdulillah kak...biar tak hensem..janji syg nani..hehehe

~ceRRy beRRy~ said...

waaaa...
apakah surprise ituh???
nk tau~!!
ehehehe...
nyeb0k je ifa ni kan..
bestnye tgk akak happy...
wink* wink*

damiaisy said...

gembiranye dier...ape la yg gumbira sgt tuh yek?