Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, May 20, 2009

Mikhail

Salam..
MIKHAIL...bukan nm MrF k..
jgn slh fhm..
ni tajuk buku yg aku beli smlm..
karya -RAMLEE AWANG MURSHID
aku sgt suke karya2 die..unggu karmila..
temborio...mcm2 lah..

sedikit sinopsis -
Mikhail bukan sekadar nama.Selama 16 tahun hidup dlm pelarian, die muncul semula memburu
mangsa2nya, kerana dendam lama.
Sewaktu usia remaja keluarganya ditembak mati. Dia diselamatkan oleh Dickens.
Silatih menjadi pembunuh profesional utk membela keluarga
jom layan bc buku ni..
smbil makan buger..hehehe



16 comments:

ainiayu said...

MY PEBRET.....nape la naniey tunjuk burger tu pepagi ni...dh tingin lak..huaaaaaa....

Naniey said...

ekekeke...saje je...godaan

asna cute said...

Wah wah wah layan citer seram ek..
asna cuke citer dia y unggu karmila tu.. pehhh giler seram seh!.. sis suke collect buku nvel awang ek? byk x collection sis?
hehehe

qaseh qist said...

haish.. ko nih...
telah membuatkan aku pk pasal makan..
haish.. hurm.. haish...
xpe2... kang aku call sempena lunch hour.. wakakakaka

Naniey said...

to asna - haah..suke n awang..heheh...erm..bolehla...tp novel die yg gmbr dpn ppuan tu akk tak de...pe ek tajuk die.....heheh...

akk suke thriller

Naniey said...

to qaseh-wakakak..ko nak coll mcd ker..hahaha

~ceRRy beRRy~ said...

wahhh..
rajin gak ek akak bc buku novel..
bagus2...

Ifa ngidam burger lam pic tuh..
leh send kat sni x???
hehehehe...

Naniey said...

to cerry - heheh..hobi akk bc novel..boleh send..tp pic je lah

StingRay said...

bege tu...lagi afdal kalau makan ramai-ramai...heheeee

d 4 dahlia said...

slalu dgr nm ramli awng mursyid nie tp xpenah plak layan karya2 dia..hehe..mcm best bku neh..

p/s:smpat plak wat iklan beger! hoho..cm sedap jer..huhu~

Zann said...

Baca tak trio dia...Bagaikan Puteri, Cinta Sang Ratu & Hijap Sang Pencinta...Perghhh..boleh jatuh hati dgn Hero dalam cerita tu...Laksmana Sunan..

Naniey said...

to sting ray - hehehe...dah jd afdal lam peru dah

Naniey said...

to dahlia - mmg best citer ni...hehehe

Naniey said...

to zan - hoho..cite tu blom bc..bile bc sinopsis mcm tak bes je..tak brani nak beli takut boring

miss hirose said...

sme la kite
br je nk bce novel
sb br pnjm membe..hik3

cik kedondong said...

best x mikhail?
xbli lg la
dmm trilogi bagaikan puteri x abes lg