Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Thursday, May 14, 2009

pe nak buat???

Salam..cuaca suram jer..
coz smlm hujan kan..sdp jer tito..
smp tak sedar pe pon..
aku pon agak suram gak..
knp???owh..
sb boring...bosan ar..
MrF kn g tioman lak..(ousta)
hurm..maknenyer??
takde maknenyer..
kdg2 bosan la berblogging kan???
ke aku je rase cam tu???
dulu first aku blogging..
aku takde la seaktif skrg,,
skng da de 3 blog..wah...
tp tu semua hak memasing kan...
len org len pemikiran...
kat ofis ngadap pc..
kat umah ngadap tb..
huhu,,,sgtlah terhad aktvt harian kan...
nak g jog??
takde geng lak..
housemte??oh die lg la bz nyer,,,
hurm pe nak buat erk...
owh yerk..
*aku de kwn..die kt nak dtg cr keje
but..die da dtg ktn ni dah seminggu..
tp tak smp2 kat umah aku..Y??
hurm pe ag tido umah fmly pakwe die la..
member 1 kg..tp bile mak die ty die duk mn..
die ckp duk umah aku..
de ke ptt???
smlm mak die tepo mrh2 ...hurmm..
sshla nak nasihat..
even kwn sendri..
dah bsr n pandai2 lah pk,,
::pandai buat pandai tanggung ler::
*p/s ; aku bkn pe..nanti jd pape mak die cr aku..huhuh..walhal aku tak jumpe ag nak die tu

6 comments:

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

haah laa semalam hujan kan dear..
kena bangun juga nak pi keje..
tsk..

hee~ teringin nak tido uma member..
ibu saya tak bagi...

Naniey said...

hehehe..tau takpe...
nape nak tido umah mmber..
tido umah sendri kat lg sonok

~ceRRy beRRy~ said...

aah la akak..
btul3..
kang tetibe jd pape ke kan..
x pasal2 akak plak kene soal siasat..ish3..
xpe2..
akak b0san ek..
meh ifa temankan ek..
lalalala~~~~
heeeee...

Naniey said...

to ifa - heheh..itula pasalnyer..biarlah die..heheh meh tman akk

ije said...

tidur waktu hujan sgt best. dgn selimut n bilik gelap. lena!

Naniey said...

to ije - yup..oh sgt ngantuk