Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, March 25, 2009

to all my follower



hi uall..ekcelli ni award tok semepengikut2 aku...so sesaper yg dah bc amikawrd ni erk...tp dgn syarat...heheh jawab soklan ni dulu k...
1- knp kamu sudi mnjdi follower aku??
2-knp kamu berblog??
3-adekah kamu suke kwn n aku???knp??
okies..aku bg no kat seme follower k...de 48 org semenyer....jdi slmt mengambil dan menjawab...hihihihih...chow...aku syg seme...muahahahah

Photobucket

7 comments:

Qhaseh DiDa said...

tak de pon name sis...hihihihi....mekacih..

Nazifa said...

hehe..
mekacih ya sys yg cumel bangat!!!
nnti ifa gam gune UHU ek kat blog ifa..
ngeeee~~~~
have a nice day sys :)

Unknown said...

hehehe...sm2 sis dida..

ifa nak gn gam uhu ek...nanti rosak blog..hahaha

::( ';')جو أمير(';' ):: said...

thanx to cik comel sbb bagi akak award nie..hehehe..ni akak nak jawab soklan2 cik comel bg melayakkan akak dapat AWARD nie...hehehe
1- knp kamu sudi mnjdi follower aku??
~sbb blog cik comel..sgt2 comel macam tuannya..(+-)..blog nie best...
2-knp kamu berblog??
~akak berblog becoz salah satu hobby akak ialah berblog...hehehe
3-adekah kamu suke kwn n aku???knp??
~akak suke kawan dgn cik comel becoz cik comel slalu keep in touch dgn akak..slalu jenguk2 blog akak..slbhnye sbb cik comel ni comel..

oke..tu je la jawapan akak..neway..thanx again...

Bro Framestone said...

syg die jugak he...23x

Anonymous said...

hehehe...olololoooo...comey nyerrr...

nnt rieyn nak cari tukul ngan paku nak ketok kat dinding blog, tepek award tue...

dapat award nie nak kena speech paper tak??? hihik:)

Anonymous said...

1- knp kamu sudi mnjdi follower aku??
sbb cik comel sengal

2-knp kamu berblog??
sbb sengal

3-adekah kamu suke kwn n aku???knp??
suka sbb sengal

ok all correct!
boleh cilok!
lalalala