Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, March 3, 2009

malam yg indah

halooo...smlm ako de citer pasal bb nak beli moto kan..tp tibe2 dia takmau
then...ptg smlm die bali umah..ako tak tau la per yg die ckp n ayah die..
smpaikan ayah die teruja nak beli..korang bygkan..hahah
jdnyer moto tu diebeli oleh ayahnya..
wakaka..klaka plak aku rase..ank tak pat..ayh rembat..
sm2 suke n minat moto..mcm tuh la..
moto kat bawah ni la ayhnyer beli...cntik tak???
lau bg ako la..mmg smart ha moto ni..n smlm ako dah rasmi nek moto ni...

tp agak malang skali..bile rasmi moto ni..hujan plak..hahaha....mmg mlm yg sgt indah la..ako g umah lecturer ako..de hal yg nak dibincangkan...pegi la nek moto..mmg syok giler ar..hehehehe...syok abis..nek moto laju2 kat highway..lau jd pape smlm..tak taulah kan..tengah2 syok..mcm de air plak..cewahh..ckp besar...(ni bukan hujan ni titisan air)"ako berkata"...wakakak...skali lebat da..hahaha...sib bek pegi tak ujan lebat...baliknyer mmg lencun ar...hahaha..basah kuyup..wa ckp lu..tp mmg syok sgt2...lau de ms ag..nak nek ag..tp tak biase nek moto cengini..habis lenguh satu badan...syok mmg syok..tp pg ni bgun cam nak demam..hahah..penangan nek moto honda cb ni...


Photobucket

2 comments:

PJ selamba said...

fuyoh!
minah rempit ke nani ni?
caya lah!

Naniey said...

wakaka...bukn rempit lorh...cm berminat pd moto yg bercc bsr jer