Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, March 4, 2009

Rumahku di pecah masuk - 2

hohoho..korang tengok sndri la..mcm mn pencuri tu masuk umah aku...hohoho..umah sw ako bkn umah ako..wakakaka..panas ht jerk lau igtkan kes ni..huhuhu..

p/s:pic tak clear coz gn henset jerk..hhuhu..to b continued
Photobucket

6 comments:

GeNeRaSi MaLaYSia said...

ish2...apa yg hlg ek..

Naniey said...

huhuu..duit n handycam her..yg len may b die tak smpt n tak boleh nak amik

asz said...

huhu.. sian nya.. jaat lah perompak nie.. mengong tol..

Framestone said...

dah pencuri teu tahu umah kosong kan huhu

Naniey said...

hhuhuhu..mmg bunguk pon pencuri tu...

to framestone-haah rase die da temgok lm kot

Hayati said...

aduhh...sib baik x de kat umah yek..jahat tul die,doakan supaya die sedar suatu hari nti...