Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, March 17, 2009

segannyerr

MyEm0.comhi
nerves seh..huhuhuu...knp???hohohoh...
td br jer pas col my mum...ckp pasal tunang..neves lak..heheh..tak lm dah rasenyer...neves bukn sb per..cam tak cy jer...MyEm0.com...yer lah...td col ckp pasal hantaran..pasal bilik..pasal duit..hohoho..tp cam sonok jer...
aku tak tau mcm mn org len rase ms nak bertunang, tp ako cm rase...MyEm0.com..wahhh...so excited loh...sbr2 cik comel...korang yg de pangalaman leh lah kongsi n aku..heheh
itu buknlah motif utama mengepos ent3 nih...motif utama adelah...takde motif..wakakaka...MyEm0.com
no..no..no...erm...
ekcely ako nak kongsi perasaan aku..mn la tau lau aku citer leh lega ckit kan..heheh..okeylah tak nak citer pasal tunang agla...mest bowink kan asyik bc kesah yg sm....
aku nak tau lah,knp setiap manusia takleh lari dr perasaan nervers,takut,heppy, kecian, cedey, blurr...
aku lam maslah feeling nih, paling aku tak brape suke MyEm0.comadalah malu&kecian yg teramat sgt tak bertempat..korang tau x knp???
of coz aku tak suke sb kdg2 lau ako nak ckp smthing n akk aku pun aku malu or segan..walhal mende tu remeh jer...ako pun pelik la...segan sgt tak elok gak sbnrnyer..tp perangai aku sejak azali cam tuh..pemalu n kdg2 aku sendri tak gemar berkeadaan mcm tu...ok lah...ppuan mmg mcm tu, pemalu..tap tkkn la n family sendri pun segan kan..plezz help me..hohohoh...
then lagi satu kecian..seme bende or org aku nak kecian..tp kat dr sndri tak pk pun..huhuhu...let say cam de org jual brg kan...aku lau boleh aku nak beli jerk..walhal mende tu tak penting pon..tp sb kecian punyer pasal..
pastu, lau ako g mkn kat kedai makan, aku tgok pelayan die keje kan..korg tau tak aku leh kecian..wa ckp lu..hohohoh...rase cam nak cr kan keje kat pelayan tu plak..wakaka..walhal takde kn mengena pun n aku..hahaha...pastu slalu ako parkg moto g keje byk moto kat area ctu kan..
bila aku tengok moto pon aku jd kecian..aduhlah...tolong2 la kwn2..hahah...see..mcm mn tahap kecian aku...tak yah citer la lau tengok pakcik or makcik tua jln dpn aku...even n ank die pun hati aku terusik tau...MyEm0.com
mcm mn aku nak atasi mslh ni???bukan nak jd cruel smp takde perasaan tp just nk behave ckit..jgn terlalu segan or kecian kat org..okieyla...mls ar nak citer ag..huhuhuMyEm0.com

Photobucket

13 comments:

d i D a_LittLeBaby said...

perasaan sume tu kan memang ade kat dalam diri setiap orang sis....mcm mana pon orang tu...secantik, seanggun sekacak seberani mane pon manusia itu..dia tetap akan punya perasaan yang seperti sis ckp tu...

tapi perasaan tu mesti la kene pada tempatnye.....

princess_elaisya said...

hehe..mmg neves masa nak dekat tuh... tambah lak dapat tunang kaki ngusik.. "ayg, nnt abg dok blkg langsir erk.." notty kan die...

yang paling neves time nyarungkan cincin..gigil tangan..

yg penting selawat byk2 n doa sumer tu jln ngan lancar... AMINN...

[^_^]

Naniey said...

yup dik..tp tu lah..yg tak kn tmpt yg tak brape besh..huhuhu

Heheheh....yeke princess elaisya..nerves giler rase

~ceRRy beRRy~ said...

wawawa...
sys dh nk tunang yep!
pasni sudah jd milik org...waaaa~~~
fly~~~ fly~~~
hehehe....

ececece...
camne nih sys malu2 nih....
camni kene men nyorok2 la time sarung cincin nnti,...
heeeee..... :)

~ turquoise ~ said...

bestnyer nak tunang...

qaseh qist said...

aku xtaw nak komen cam ne.. sebab antara ko dan aku xda dia.. hahahahaha ape yg aku merepek nih..
ko dgn aku sama sket la.. cuma ko terlebey pemalu.. hohohoho
nak nasihat pun xleh.. sebab xreti.. hahahaha

GeNeRaSi MaLaYSia said...

hohoho..nnt pas majlis cpt2 wt entry psl ni tau..share dgn sume..nk tau gk..hohoho

GeNeRaSi MaLaYSia said...

hohoho..nnt pas majlis cpt2 wt entry psl ni tau..share dgn sume..nk tau gk..hohoho

PJ selamba said...

bestnye org nak bertunang...
erm apa salahnya berkongsi cerita...
berkongsi perasaan gembira...
kawan² pun tumpang gembira jugak ape..
skemanya ayat aku...eheks!)

Cik Angah said...

cik comel..ok ape..kongsi2 feel2..eceh..nak betunang dah ek?wah..congrats taw..nanti dah nk kawin jgn lupe jemput angah meh?cik comel ni mesty mmpunyai hati yg sgt mulia..mudah kecian kan..huhu..baguslah :) keep it up girl :)

Naniey said...

ahaks...of coz cik angah...cik comel akn jempot seme blogger ms cik comel kawen..heheh

Anonymous said...

wahh.
adalagi yang mahu bertunang..

hehe...xsabar nk tggu sis update :)

Naniey said...

anonymous jgn ler gn nm ni..ltkkanla link kamu