Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Thursday, March 26, 2009

Award Dida

Salam...smlm aku bg award..pg nih aku dpt award..so meh kite membuat syarat2 terhad yg diberikan..sblm tuh awrd nih dtgnyer dr dida....


i. mesti tempek kan ar...
ohhhhhh.....sis dah tepek dah nih
ii. nape suka jadi follower ku..
ohhh..knp yer???sb dida dh follow sis..sis follow lah balik..fair kan...hehehe
iii. napa kamu suka kawan ma aku..
owh..knp yerp..sb dida friendly..cam rase dh lm kwn..bek cgt
iv. nyatakan dalam satu perkataan about aku
nice....
Cik Comel MyEm0.CoM
___________________________________________________
Terima kasih kerana sudi membaca ent3 ini...jgn lupa utk memberi komen anda....

2 comments:

d i D a_LittLeBaby said...

mekasih..hihi..sayang akak gak..ku rasa mcm ku dah lame kenal je...ke kitr pernah bertemu..cehhhh.

ni nak tanya ni mcm mane wat yang kat bwah tu " terima kasih sudi membaca entry ini..." tu..

Naniey said...

hehehe..cyg dida gak...